GYIK
A leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat alább találjátok.
Minden kérdésre készséggel válaszolok telefonon, emailben, online felületeken vagy személyesen
Ez gyakran visszatérő kérdés. Véleményem szerint a feladat ugyanaz, de a stílus és a körítés más. A vőfély a hagyományokhoz híven díszes ruhában, a hagyományokat elevenítő beszéddel és programokkal irányítja az esküvőt. Míg a ceremóniamester a mai kornak megfelelő öltözékben, a hagyománytól részben eltérő módon, választékos beszéddel koordinálja a nagy nap eseményeit.
Szerintem a legfontosabb dolog, hogy a helyszín, a dátum és az alap szolgáltatói csapat (fotós, videós, zeneszolgáltató, cm vagy vőfély) minél hamarabb kiválasztásra kerüljön. Ezután lehet folyamatosan apróbb részletek felé közelíteni. Ebben a mai világban már rendeteg segítséget ad a social média, illetve természetesen egy tapasztalt CM tanácsai is.
Természetesen! Véleményem szerint az egyik legfontosabb, hogy a megfelelő program, illetve menetrend álljon össze. Fontos, hogy két esemény között ne legyen túl sok idő, valamint a nagyon szűk időintervallumok sem előnyösek. Így szívügyem mindig a megfelelő menetrend összeállítása, igény esetén szolgáltatók ajánlása, továbbá azok a plusz elemek, amelyek még tudják fokozni a nagy nap emelkedettségét, hangulatát.
Én nem vésem kőbe a találkozások számát. Azonban mielőtt az időpontok rögzítésre kerülnek mindenképpen javasolt egy találkozó, egyfajta ismerkedésnek is, hogy a megfelelő menetrendet tudjuk kialakítani. Ezután a teljes tervezés ideje alatt segítem a párokat és az esküvő előtt kb 1 hónappal találkozunk és közösen megbeszéljük a teljes részletes forgatókönyvet.
Én a személyes találkozó híve vagyok, de számtalan esetben hozza úgy az élet, hogy csak online tudjuk megoldani a beszélgetéseket. (elfoglaltság, külföldön él a pár, stb) Természetesen ONLINE is meg tudunk minden fontos dolgot beszélni, így ez a lehetőség sincs kizárva.
A nagy napon a vendégek érkezése előtt 1 órával már én is a helyszínen vagyok. Fontosnak tartom, hogy mire a násznép megérkezik mindent le tudjak ellenőrizni és a szolgáltatótársakkal át tudjuk beszélni a menetrendet. Minden vendéget fogadok, bemutatkozom és tájékoztatom őket a legfontosabb információkról.
Nem kötöm fix időponthoz vagy időtartamhoz, inkább programhoz. A menyasszonyi/menyecsketánc, illetve átöltözés után, amikor már nincs napirend szerinti esemény akkor köszönök el. Ez jellemzően éjfél magassága, de amíg szükség van rám jelen vagyok.
Tatán lakom, így jellemzően Tata 80 km-es környékén vállalok esküvőket. De az ország teljes területén elérhetők szolgáltatásaim.
Igen, minden esetben egyeztetek a párokkal a játékokról is. Én két felé szoktam osztani a játékokat. Az egyik kategória a különböző szórakoztató játékok (pl, Quizek, Mr&Mrs, sorsjegyek, ügyességi, stb), a másik halmaz pedig a hangulatfokozó játékok. Általában inkább a 2. kategóriát szoktam előnyben részesíteni, hogy minél nagyobb hangulatot tudjunk teremteni. Itt jellemzően közös, minden vendéget átmozgató játékokról van szó. (táncpárbaj, hangulat párbaj, közös éneklés, stb)
Természetesen! A közel 20 év alatt számos nagyszerű szolgáltatóval dolgoztam már együtt, így a személyes igényekre szabva tudok partnereket ajánlani.
Az eddigi évek során még egyetlen esküvőt sem mondtam le.
Volt olyan amikor az egészségem nem volt 100%-os de minden esetben törekszem ilyenkor is a legjobb énemet hozni úgy, hogy az esetleges betegségből senki ne érzékeljen semmit.
Alapból az a filozófiám, ha lábra tudok állni, megyek. 😊